Негізгі мазмұнға өту
Негізгі шарлау мәзіріне өту
Сайттың төменгі деректемесіне өтіңіз
Open Menu
Ағымдағы басылым
Журнал туралы
Мұрағаттар
Редакциялық алқа
Байланыстар
Іздеу
Тіркеу
Жүйеге кіру
Басты бет
/
Мұрағаттар
/
Нөмір 39 № 1 (2024): ILIM
Нөмір 39 № 1 (2024): ILIM
Жарияланды:
2024-03-31
Барлық шығарылымдар
PDF (Russian)
Статьи
Бастауыш мектепте ағылшын тілін үйренудің мотивациялық құралы ретінде сандық ойындардың тиімділігін зерттеу
Marzhan Duisenova (Автор)
5-15
PDF (English)
Қышқыл-негіз бірлігіндегі оқу жетістіктеріне оқу циклі 5e моделінің әсері: мета-анализдік зерттеу
Ziya Alper Kaya, Akkus Hüseyin (Автор)
16-32
PDF (English)
Дидактикалық ойындар арқылы оқушылардың химия пәніне қызығушылығын арттыру
Оразбай Зағипа Жұмабайқызы, Нұрділлаева Раушан Нұрділлақызы (Автор)
33-46
PDF
Химия пәнінен оқушылардың шығармашылық қызығушылығын қалыптастыру
Жылысбаева Гульхан Нурдуллаевна, Dana Abdisamat (Автор)
47-63
PDF
Спиральдік қағидаттың мектептегі биология курсын оқытудағы тиімділігі
Гулжахан Утегенова, Roza Mamykova, Gulbanu Urazbayeva, Gülmira Arimkulova (Автор)
64-76
PDF
Тіл
English
Kazakh
Русский
Türkçe
Ақпарат
Оқырмандар үшін
Авторлар үшін
Кітапханалар үшін
Make a Submission
Make a Submission
Latest publications
Жариялау этикасы
Мақала жазуға қойылатын талаптар
Редакциялық саясат