Қышқыл-негіз бірлігіндегі оқу жетістіктеріне оқу циклі 5e моделінің әсері: мета-анализдік зерттеу
DOI:
https://doi.org/10.47751/skpu.1937.v39i1.2Кілт сөздер:
Оқу циклінің 5E моделі, қышқыл-негіз, мета-талдау, әсер мөлшері, 5E моделі, Оқу цикліАңдатпа
Бұл зерттеуде 5Е оқу циклі моделінің қышқыл-негіз агрегаты бөліміндегі студенттердің академиялық жетістіктеріне әсерін қарастырған зерттеулерге мета-талдау жасалды. Осы мақсатта әртүрлі дерекқорлардан (YÖK National Thesis Center, Google Scholar, Dergipark) 2000-2022 жылдар аралығында жарияланған ұлттық зерттеулер сканерленді және қосу критерийлеріне сәйкес сегіз зерттеудің мета-талдауы жүргізілді. Талдау үшін кешенді мета-талдаудың статистикалық бағдарламасы (CMA) қолданылды. Эффект шамасын есептеу кезінде Hedges's g коэффициенті қолданылды, ал сенімділік деңгейі 95%-ға тең қабылданды. Жарияланымның қателігін анықтау үшін воронка әдісі бойынша кесте жасалды және Розенталь N-талдауы жасалды. Зерттеулер әр түрлі қалаларда, үлгілерде және сыныптарда жүргізілгендіктен, эффект мөлшері кездейсоқ эффект моделіне сәйкес есептелді. Нәтижелерге сәйкес, Hedges's g коэффициенті 1,845, ал стандартты қате 0,393 болды. Осы тұрғыдан алғанда, 5Е оқу циклінің моделінің қышқыл-негіз агрегаты бойынша оқушылардың академиялық жетістіктеріне әсері айтарлықтай оң болды деген қорытындыға келді.