Бастауыш мектепте ағылшын тілін үйренудің мотивациялық құралы ретінде сандық ойындардың тиімділігін зерттеу

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.47751/skpu.1937.v39i1.1

Кілт сөздер:

Сандық ойындар, мотивация, бастауыш мектеп, геймификация, білім беру технологиясы, шеберлік, белсенділік, бірлескен оқыту

Аңдатпа

Бұл зерттеудің мақсаты – бастауыш мектепте ағылшын тілін үйренудің мотивациялық құралы ретінде цифрлық ойындардың тиімділігін зерттеу. Соңғы жылдары цифрлық ойындарды білім беру ортасына біріктіру олардың студенттердің ынтасын және белсенділігін арттыру мүмкіндігіне байланысты үлкен көңіл бөлді. Дегенмен, шектеулі зерттеулер цифрлық ойындардың бастауыш мектепте ағылшын тілін үйренуге ерекше әсерін зерттеді. Бұл олқылықты жою үшін бастауыш сынып оқушыларының мотивациясының және тілді меңгеруінің сандық өлшемдерін сұхбаттар мен бақылаулардың сапалы деректерімен біріктіретін аралас әдістер әдісі қолданылды. Зерттеуге 10 апта бойы цифрлық ойынға негізделген ағылшын тілін оқыту бағдарламасына қатысқан 8-10 жас аралығындағы Шымкент қаласындағы бастауыш мектеп оқушыларының үлгісі қатысты. Нәтижелер цифрлық ойындарды қолдану студенттердің ағылшын тілін үйренуге деген ынтасына оң әсер етіп, тілді меңгеру деңгейін арттыруға ықпал еткенін көрсетті. Оқушылардың ойындарды ойнау кезінде ләззат пен қызығушылықтың жоғары деңгейін айтты, бұл белсенді қатысу мен оқуға әкелді. Сонымен қатар, сапалы деректер сандық ойындардың ынтымақтастық пен коммуникация дағдыларын дамытуға, сондай-ақ офлайн режимде оқыту мүмкіндіктерін қамтамасыз етуге арналған әлеуетін атап өтті. Дегенмен, кейбір мәселелер анықталды, мысалы, технологияға қол жеткізудің шектеулілігі және тиісті ойын дизайны мен педагогикалық интеграцияның қажеттілігі. Бұл зерттеу геймификация және білім берудегі цифрлық технологиялар бойынша әдебиеттердің көбеюіне ықпал етеді, сандық ойындардың бастауыш мектепте ағылшын тілін үйренудің мотивациялық құралы ретінде әлеуетін көрсетеді.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-03-31

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Бастауыш мектепте ағылшын тілін үйренудің мотивациялық құралы ретінде сандық ойындардың тиімділігін зерттеу. (2024). ILIM, 39(1), 5-15. https://doi.org/10.47751/skpu.1937.v39i1.1