БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС АРҚЫЛЫ ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМАМЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.47751/

Кілт сөздер:

бастауыш мектеп, пәнаралық байланыс, жаңартылған бағдарлама, оқушылар,танымдық қабілеттер, қалыптастыру.

Аңдатпа

  Мақалада бастауыш мектепте пәнаралық байланыс арқылы жаңартылған бағдарламамен оқушылардың танымдық қабілеттерін қалыптастыру мәселелері қарастырылған. Бастауыш мектепте пәнаралық байланыс арқылы жаңартылған бағдарламамен оқушылардың танымдық қабілеттерін қалыптастырудың маңызды педагогикалық шарттарын қамтамасыз ететін пәнаралық байланысты жүзеге асыру оқушылардың тұлға ретінде қалыптасуына, қызығушылығына, танымдық қабілеттерінің дамыуын қамтамасыз етеді. Пәнаралық байланыс арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін жаңартылған бағдарламамен қалыптастыруда дайындық деңгейін анықтау мақсатында бастауыш сынып оқушыларының оқу іс-әрекеті, психологиялық, тұлғалық, әлеуметтік және физиологиялық даму ерекшеліктері, математика және еңбек сабақтарындағы балалардың жұмысы, әңгімелесу өткізу, ағымдағы үлгерімді талдау, сабақтан тыс уақытта бақылау жүргізіледі. Бастауыш мектепте математика және еңбек пәндері негізінде пәнаралық байланыс арқылы жаңартылған бағдарламамен оқушылардың танымдық қабілеттерін қалыптастырудың құрылымдық моделі мыналарды қамтиды және нақтыланады: оқыту мақсаты; танымдық қабілеттерді қалыптастырудың дидактикалық принциптері; оқыту мазмұны; пәнаралық байланыстар контексіндегі оқытудың өнімді әдістері мен құралдары стандартты емес ұйымдастырушылық формалар; бақылау әдістері және пәнаралық байланыстар контексіндегі танымдық қабілеттердің қалыптасу нәтижелері; оқушылар, сондай-ақ олардың қалыптасу критерийлері мен деңгейлері.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-12-30

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС АРҚЫЛЫ ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМАМЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. (2022). ILIM, 34(4), 47-60. https://doi.org/10.47751/