ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЗІРГІ ТРЕНДТЕРІ: ШЕТ ТІЛ
DOI:
https://doi.org/10.47751/skspu-1937-0055Кілт сөздер:
Интернеттегі білім беру, қашықтықтан оқыту, білім беру жүйесін басқару, Moodle платформасы.Аңдатпа
Қазіргі әлемдегі өзекті өзгерістер қоғам өмірінің барлық салаларын, соның ішінде білім беру жүйесін қамтиды. Бұл студенттердің біліміне, сонымен қатар шет тілдерін білуіне қойылатын талаптарды арттырады. Бұл жағдайда шет тілі мұғалімдерінің басты міндеті – оқушылардың сөздік қорын үнемі кеңейтіп, коммуникативтік дағдыларын дамытып, ынтасын арттыру. Moodle-платформа мұғалімдер мен студенттердің ынтымақтасуына мүмкіндік беретін нақты мүмкіндіктерді ұсынады. Moodle жүйесімен жұмыс уақытты және оқу ортасындағы коммуникацияның қарқындылығын айтарлықтай арттыруға көмектеседі. Әрекет формаларының ақылды әртүрлілігі жүйе пайдаланушысының әрқашан не істеу керектігін таба алуын қамтамасыз етеді: форумға бару, басқа пайдаланушы орындаған тапсырманы зерттеу және бағалау, жоба бетін ашу және өз пікірін қалдыру. Moodle виртуалды оқу ортасы шет тілін оқыту үдерісін жақсартуға, әсіресе, жеке тілдік дағдыларды және жалпы тілді меңгеруді дамытуға бағытталған командалық жұмыс және әртүрлі әрекеттерді біріктіру үшін үлкен мүмкіндіктерді көрсетеді. Бағдарламаның басқа артықшылықтары оның пайдаланушыға ыңғайлы интерфейсі және оқушылардың оқу әрекеттерін автоматты түрде бақылау мүмкіндігі болып табылады. Жұмыста карантиндік немесе үйде оқыту жағдайында студенттерге ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, сондай-ақ электронды білім беру ортасын құру және қашықтықтан оқыту үдерісінің тиімділігін қамтамасыз ету үшін пайдалануға болатын әртүрлі интернет-платформаларды пайдалана отырып, қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру моделі қарастырылған.