Химиядан олимпиадалық есептерді шешудің математикалық әдістері
DOI:
https://doi.org/10.47751/Кілт сөздер:
математикалық теңдеулер, зерттеу, ғылым, олимпиада есептері, жүйелік теңдеулерАңдатпа
Бұл мақалада математикалық теңдеулерді пайдалана отырып, күрделілігі әртүрлі деңгейдегі олимпиада есептерін шешу қарастырылады. Автор мектептегі химия курсының мазмұнын, мектептегі химия олимпиадаларын өткізуді және дайындық мәселелерін талдайды, сонымен қатар орта мектеп оқушысына Олимпиада тапсырмаларын қалай шешуге болатындығын үйрету әдістемесін тұжырымдайды. Мектеп оқушыларының көпшілігі олимпиадалық тапсырмаларды сабақта қолдану қажет деп санайды, өйткені олар оқушылардың ақыл-ой белсенділігін және аналитикалық ойлауын дамытады. Сонымен қатар, олимпиада есептерін шешуді бастамас бұрын логарифмдерді, екі белгісіз теңдеулер жүйесін, үш теңдеулер жүйесін, квадрат теңдеулерді, пропорцияларды және т.б. есте сақтау қажет. Ал инженерлік калькуляторды пайдаланған кезде сандық мәндерді дұрыс енгізу керек, әйтпесе оңай қателесуіңіз мүмкін. Олимпиаданың деңгейіне байланысты халықаралық химия олимпиадасына (ХХО) 5 күн, теориялық есептерге 3 күн және эксперименттік есептерді орындауға екі күн уақыт беріледі; математика, дөңгелектеу, бөлшек және т.б. (ХХO) қатар химия бойынша Халықаралық Менделеев олимпиадасы (ХХO) бар, бұл олимпиададан кейінгі кеңестік республикалар арасында күрделілік деңгейі күрделілік деңгейіне (ХХO) ұқсас, бірақ алдыңғы нұсқадан аздап ерекшеленеді.