Мектеп жасына дейінгі балалардағы ринолалияны түзету бойынша логопедиялық жұмыс
DOI:
https://doi.org/10.47751/Кілт сөздер:
Сөйлеу әрекеті, психологиялық процестер, сөйлеу бұзылыстары, анатомиялық және физиологиялық ақаулар, ринолалия, дауыс тембріАңдатпа
Мақалада логопедиялық тәжірибедегі ең қиын мәселелердің бірі болып табылатын ринолалия қарастырылады. Оны диагностикалау әдістері, сонымен қатар оны жою жолдары талқыланады. Атақты ғалымдардың бұл бұзылысты зерттеуі де егжей-тегжейлі сипатталған, соның арқасында қазіргі уақытта түзету әдістері бар. Ерін мен таңдайдың туа біткен жырығы бар балаларда дауыс пен айтылымның тембрлік ерекшеліктерінің бұзылуы негізгі белгілердің бірі болып табылады. Зерттеу жұмысымыздың мақсаты – жас ерекшелігіне қарамастан туа біткен таңдай жырығы бар балалардың сөйлеу тілінің фонетикалық құрылымын зерттеу. Сөйлеудің фонетикалық дизайны әңгімелесушінің қабылдауын жеңілдету үшін дыбыстық сөйлеудің түсініктілігін білдіреді. Ринолалияны жою бойынша түзету-педагогикалық жұмыс операцияға дейін және одан кейінгі артикуляциялық аппараттың құрылымдық ерекшеліктерін ескере отырып салынуы керек. Түзету жаттығулары алдында мұқият логопедиялық тексеруден өту керек. Ринолалиясы бар балаларды логопед пен әртүрлі мамандықтағы дәрігерлер жан-жақты тексереді. Ринолалиясы бар балалардың танымдық белсенділігін дамыту үшін бұл бұзылысты түзетуге көмектесетін әртүрлі әдістер таңдалды.