Түркістан қ. "Ботаникалық бақ" ғылыми кешенінің оқу-өндірістік базасында ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.47751/

Кілт сөздер:

әдістеме, оқытудың дәстүрлі емес түрі, ботаникалық бақ, сыныптан тыс жұмыстар, оқу-әдістемелік кешен, сабақ, ғылыми кешен

Аңдатпа

  Мақалада Түркістан қаласының "Ботаникалық бақ" оқу-өндірістік ғылыми кешені базасында жұмыс істеу ерекшеліктері мен әдістері қарастырылған. Табысты оқыту оқушының барлық ақыл-ой әрекетін дұрыс ұйымдастыруға байланысты. Көрнекі оқыту оқу сипатына әсер ететін ең жақсы және тиімді әдістердің біріне айналуда. Көрнекілік немесе көрнекілік кез-келген бейненің, Тұжырымдаманың абсолютті қалыптасуын білдіреді және осылайша білім мен ғылыми білім мен өмір арасындағы байланысты тереңірек түсінуге ықпал етеді. Өз эксперименттерін жүргізу және шынайы өмірде бәрін өз көздерімен көру арқылы студенттер оқығандарының шынайылығына және олардың оқытушылары үйрететін құбылыстар мен процестердің шынайылығына сене алады. Көрнекі құралдар білімге деген қызығушылықты арттырады, оқу процесін жеңілдетеді, балалардың назарын аударады және оқушылардың хабарланған мазмұнға эмоционалды-бағалау қатынасын дамытуға ықпал етеді. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану алынған білімнің нәтижелерін жақсартуға және алған білімдерін дұрыс қолдана білуге ықпал етеді.Алынған мәліметтерге сәйкес сенімділікпен алынған білім есте сақтауда тұрақтылықты қамтамасыз етеді, өйткені іс-шаралар тек визуалды байланыста ғана емес, сонымен қатар оқушылардың психологиялық және эмоционалды фонында да жүзеге асырылатын көрсеткіштерді арттыру мүмкіндігі бар. 

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-12-30

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Түркістан қ. "Ботаникалық бақ" ғылыми кешенінің оқу-өндірістік базасында ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру. (2022). ILIM, 34(4), 72-86. https://doi.org/10.47751/