Жалпы орта мектептерде биология пәнін ағылшын тілінде қашықтан оқытуда тиімді онлайн платформалар

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.47751/skspu-1937-0046

Кілт сөздер:

Қашықтан білім беру, оnline mektep, падлет тақтасы, Flippity, Quizizz liveworksheets, ақпараттық коммуникациялық технологиялар.

Аңдатпа

  Қазіргі  таңда  қашықтан  білім  беруге  байланысты  оқушылардың қашықтан  білім  алу  деңгейі  артып  отыр.  Қашықтан  білім  беру  кезінде  тек  қана қиындықтар туған жоқ. Оқушылармен қатар оқытушыларға да кӛптеген мүмкіндіктер ашылды. Сабақтың құрылымына арналған дайын платформаларда дайын тапсырмалар бар  екенін  біле  алды.  Мақалада  сол  биологияны  ағылшын  тілінде  беруде  қашықтықтан білім беруде қолданылатын тиімді платформалар сипатталып, кері байланыс түрлерінің бірнеше түрлері айтылады. Қазіргі таңда Қазақстан жаңғыру үстінде, оқытушыларға қойылатын  талапта  күшейтілген.  Кӛрсетілген  платформардың  мүмкіндіктері  туралы анық  кӛрсетілген.  Қ.Р  тұңғыш  президенті  үш  тілді  білім  беру  ұсынысымен оқытушыларды  арнайы  ағылшын  тілі  курстарына  жіберіліп,  оқушыларға  сол оқытушылар  ағылшын  тілінде  сабақ  ӛтілуі  тиіс  болатын.  Қ.Р  тұңғыш  президентінің жарлығы қаншалықты бүгінгі таңда іске асуда, сол мүмкіндікті оқытушылар қолданып жүргендігі жайында айтылмақ. Жалпы ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдана  отырып  оқушылардың  білімін  арттыруға  және  де  практикалық  түрде  бұл технологияларды қолдана алатынымыз осы қашықтықтан білім беруде кӛзіміз  жетті. Биологияны  ағылшын  тілде  ӛтуде  қашықтықтан  білім  беру  мен  дәстүрлі  білім  берудің айырмалары, оқушылар үшін қай платформа ыңғайлы немесе қиынға соқты сол жайында баяндалды.  Бұл  платформалармен  жұмыс  жасаудың  кемшіліктері  мен  артықшылар кӛрсетілді.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2021-12-30

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Жалпы орта мектептерде биология пәнін ағылшын тілінде қашықтан оқытуда тиімді онлайн платформалар. (2021). ILIM, 30(4), 40-52. https://doi.org/10.47751/skspu-1937-0046