Орта мектеп басқарушыларының қиындықтарын және олардың мәселелерді шешу стратегияларына сапалы зерттеу
DOI:
https://doi.org/10.47751/Кілт сөздер:
Мектеп әкімшісі, проблеманы шешу, басқару мәселелері, Түркия мектептері, Орта мектепАңдатпа
Бұл зерттеу Түркиядағы Ұлттық білім министрлігіне қарасты мемлекеттік орта мектептерде жұмыс істейтін директорлар мен директор орынбасарларының кездескен мәселелерін және олардың осы мәселелерді шешу үшін қолданатын стратегияларын зерттеуге бағытталған. Зерттеу сапалы феноменологиялық жобаға негізделген. Зерттеу тобы 2023–2024 оқу жылында қызмет ететін 14 мектеп әкімшілігінен тұрады. Деректер жартылай құрылымдық сұхбат арқылы жиналды және контент-талдау арқылы талданды. Нәтижелер мектеп әкімшілерінің төрт негізгі категория бойынша проблемаларға тап болатынын көрсетті: мұғалімге қатысты, ата-анаға қатысты, оқушыға байланысты және жүйеге қатысты. Қатысушылар барлығы 30 нақты мәселені анықтап, 21 шешу стратегиясын ұсынды. Көмекші персоналдың жоқтығы, физикалық инфрақұрылымның жеткіліксіздігі, бюджет тапшылығы және шектеулі әкімшілік билік сияқты жүйеге қатысты мәселелер өте маңызды болып шықты. Зерттеу сонымен қатар мектеп әкімшілері бұл қиындықтарды жеке жауапкершілік ретінде қарастырады, бірақ шектеулі өкілеттіктерге байланысты оларды шешуде қиындықтарға тап болады. Нәтижелер мектептегі көшбасшылықты және білім беруді басқарудағы саясатты қалыптастыруды жақсарту үшін практикалық түсінік береді. Бұл проблемаларды шешуде олар байланыс орнату, оқытуды қамтамасыз ету, бағыт-бағдар беру іс-шараларын жүргізу, жобаларды әзірлеу және жергілікті ресурстарды пайдалану сияқты әдістерді қолданғанын түсіндірді.