Педагогикалық мамандық студенттеріне астрономияны оқытуда виртуалды шындық (vr) технологиясын қолданудың тиімділігін эксперименттік тәсіл және талдау
DOI:
https://doi.org/10.47751/skpu.1937.v41i3.4Кілт сөздер:
виртуалды шындық (VR), астрономия, мұғалімнің білімі, инновациялық әдістер, визуализация, оқытудағы цифрлық технологияларАңдатпа
Мақалада педагогикалық мамандықтардың студенттеріне астрономияны оқытуда виртуалды шындық (VR) технологиясын қолдану қарастырылады. ТМПУ педагогикалық университетінің үш оқу тобы арасында эксперимент жүргізілді және олардың біреуі оқу процесінде VR технологиясы қолданылды. Зерттеуге бірінші топта 15 студент, екінші топта 23 студент, үшінші топта 18 студент қатысты. Эксперимент нәтижелері VR технологиясын қолдану студенттердің үлгерімін айтарлықтай жақсартатынын көрсетті: VR пайдаланған топтың орташа баллы дәстүрлі оқыту әдістерімен салыстырғанда 27%-ға өсті. Пәнге деген қызығушылықтың артуы да байқалды: VR көмегімен оқыған студенттердің 90%-ы сабақтардың қызықты әрі интерактивті болғанын атап өтті. Мақалада сонымен қатар күрделі астрономиялық құбылыстарды, мысалы, планеталардың қозғалысы, күннің тұтылуы және тұрақты аудиторияда көрсетуге болмайтын басқа ғарыштық процестерді визуализациялаудағы VR артықшылықтары талданады. Бұл көрнекіліктер материалды терең түсінуге ықпал етеді және оқушылардың сыни ойлау мен талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Мақалада болашақ мұғалімдерді оқу үдерісіне заманауи технологияларды енгізуге дайындаудың маңыздылығы атап өтіледі. VR технологиясын қолдану студенттердің тәжірибесін байытып қана қоймайды, сонымен қатар интерактивті оқыту ортасын жасайды, бұл өз кезегінде мотивация мен белсенділікті арттырады. Бұл тәжірибе оқу үдерісіне VR кіріктіретін білім беру бағдарламаларын одан әрі зерттеу және әзірлеу үшін негіз бола алады.