Мектеп негізді кәсіби даму моделі: мектеп басшыларының көзқарастары мен ұсыныстары

Авторлар

  • Sadegül Akbaba Altun Başkent Üniversitesi Автор
  • İlayda Köklücan Başkent Üniversitesi Автор

DOI:

https://doi.org/10.47751/skpu.1937.v40i2.2

Кілт сөздер:

мектептегі кәсіби даму, мектеп директоры, мұғалім, сапалық зерттеу

Аңдатпа

Мектеп негізіндегі кәсіби даму (МНКД) моделі – бұл басқарушылар мен мұғалімдерге белгілі бір құзыреттіліктерді қамтамасыз ету үшін жеке және кәсіби қажеттіліктерді қанағаттандыруға бағытталған Түркия Республикасының Ұлттық Білім министрлігі (MEB) жасаған модель. Ұлттық Білім министрлігінің 2022 жылғы Персоналдың біліктілігін арттыру туралы ережеде үш жаңа тәсілді, соның ішінде Мектеп негізіндегі біліктілікті арттыруды енгізді. Бұл мектеп негізіндегі кәсіби даму, кәсіби даму қоғамдастықтары және мұғалімдердің ұтқырлық бағдарламасы. Мектеп негізіндегі кәсіби даму іс-шаралары жақында мұғалімдердің біліктілігін арттыру жоспарлары аясындағы маңызды қадам ретінде пайда болды. Мектеп әкімшілері мектептерде осы практиканы жоспарлауға және орындауға жауапты бірінші адамдар болғандықтан, олардың процеске қатысты пікірлерін, ұсыныстарын және қажеттіліктерін ескеру маңызды. Сапалық зерттеу әдісін қолданатын зерттеуде жартылай құрылымдық сұхбат формасы арқылы 18 мектеп әкімшілігімен тереңдетілген сұхбат жүргізілді. Деректерді талдауда мазмұнды талдау әдісі қолданылды. Нәтижелерге сәйкес, мектеп әкімшілерінің ТМККК үлгісіне оң көзқарасы бар және өтінімді тарату керек деген пікірлері бар екені анықталды.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-06-19

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Мектеп негізді кәсіби даму моделі: мектеп басшыларының көзқарастары мен ұсыныстары. (2024). ILIM, 40(2), 19-39. https://doi.org/10.47751/skpu.1937.v40i2.2