Интерактивті әдістерді қолдана отырып, білім беру процесінің тиімділігін арттыру

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.47751/

Кілт сөздер:

оқытудың интерактивті әдістері, оқыту технологиялары, оқытудың белсенді әдістері, педагогикалық технология, интерактивті тақта.

Аңдатпа

  Бұл мақалада интерактивті оқыту әдістерін қолдана отырып, жоғары мектеп оқушыларының танымдық белсенділігін арттырудың өзекті мәселесі қарастырылған. Тақырыпты жақсырақ түсіну үшін мақалада теориялық негіздерге, сондай-ақ шектеулі зерттеу нәтижелеріне қысқаша шолу жасалады. Онда оқытудың интерактивті әдістерінің жалпы тұжырымдамасы, оларға бағытталған мақсаттар және олар негізделген принциптер берілген. Интерактивті сабақты өткізудің нақты процесі мұқият жоспарланған. Әр кезеңде қарастырылатын материалдың сипаты көрсетіледі. Талқыланатын әрбір тақырып үшін сыни және бейнелі ойлауды дамытуға, сондай-ақ ойлау операцияларын құруға, визуализацияға және идеяларды байланыстыруға ықпал ететін интеллектуалды міндеттер жиынтығы әзірленді. Студенттердің білім алуын жақсарту үшін интерактивті оқыту әдістерінің тиімділігіне мұқият талдау жасалды. Бұл талдау осы әдістердің дәрісте берілген жаңа оқу материалын сыни өңдеуге әсерін зерттеуді қамтыды. Нәтижелер университеттердің педагогикалық білім беру бағдарламаларына оқытудың интерактивті әдістерін енгізу студенттердің жаңа ақпаратты сыни тұрғыдан өңдеу қабілетін айтарлықтай арттыра алатынын көрсетті. Эксперимент мақсатында бақылау, диалог және сауалнама стратегиялары қолданылды. Зерттеу нәтижелеріне сүйене отырып, интерактивті оқыту тәсілдері арқылы оқушылардың интеллектуалдық қабілеттерін арттыру моделі ұсынылды және тиісті ұсыныстар берілді.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-06-30

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Интерактивті әдістерді қолдана отырып, білім беру процесінің тиімділігін арттыру. (2023). ILIM, 36(2), 70-78. https://doi.org/10.47751/