БІЛІМ БЕРУДЕ АҚПАРАТТЫ БЕРУДІҢ ЦИФРЛЫҚ ЖҮЙЕСІН СӘТТІ ДАМЫТУДЫҢ ЖАҒДАЙЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.47751/Кілт сөздер:
цифрлық жүйе, білім, жағдайлық зерттеулер, онлайн оқыту, coursera, технология, ақпаратты беру.Аңдатпа
Бұл мақалада білім берудегі ақпаратты берудің цифрлық жүйелерінің сәтті дамуын көрсететін бірқатар жағдайлық зерттеулер қарастырылған. Автор Moodle, Blackboard, Google Classroom, Khan академиясы, Kundelik.kz т.б сияқты оқытуды басқарудың әртүрлі жүйелерін талқылайды, олардың бірегей мүмкіндіктері мен артықшылықтарын зерттейді. Мақалада цифрлық құралдардың оқытушыларға оқушылардың үлгерімін бақылауға және оқушыларға қосымша қолдауды қажет ететін бағыттарды анықтауға мүмкіндік беретін оқушылардың жекелендірілген кері байланысын қалай қамтамасыз ететіні көрсетілген. Сонымен қатар, автор оқытушыларға оқушылар үшін интерактивті және қызықты оқу тәжірибесін құруға мүмкіндік беретін білім беру секторындағы цифрлық ақпарат беру жүйелерінің трансформациялық әсерін атап көрсетеді. Мақалада сонымен қатар оқушыларға кез-келген жерден және кез-келген уақытта оқуға мүмкіндік беретін қол жетімділікті жақсартудың сандық құралдарының әлеуеті талқыланады. Сонымен қатар бұл мақалада технологияның білім беру секторын жетілдірудегі маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл мақалада білім берудегі ақпаратты берудің цифрлық жүйелерінің артықшылықтары мен кебір кемшіліктері жан-жақты талдау ұсынылған. Ол цифрлық құралдардың білім беру секторына трансформациялық әсерін көрсетеді, оқушылармен жекелендірілген кері байланысты қамтамасыз етеді және оқытушыларға оқушылардың жетістіктерін бақылауға мүмкіндік береді. Мақсаты: білім берудегі ақпаратты берудің цифрлық жүйелерінің сәтті дамуын көрсететін бірқатар жағдайлық зерттеулер және олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау.