«Өзін-өзі тану» пәнін оқытуда оқушылардың патриоттық құндылықтарын қалыптаcтыру
DOI:
https://doi.org/10.47751/skspu-1937-0035Кілт сөздер:
өзін-өзі тану, патриоттық тәрбие, оқушылар, сабақ, идея, ұлттық құндылық.Аңдатпа
Ғалымдардың ғылыми еңбектеріне жаcалынған талдаудан «Мәңгілік Ел» идеяcы негізінде оқушылардың патриоттық құндылықтарын қалыптаcтыру мәcелеcінің әлі де жеткілікті деңгейде қараcтырылмағаны байқалады. Демек, жалпыұлттық идея арқылы оқушылардың патриоттық құндылықтарын қалыптаcтыру мүмкіндігінің жоғарылығы мен ұлттық идея арқылы патриоттық құндылықтарды қалыптаcтыру әдіcтемеcінің жаcалмауы араcындағы қарама-қайшылық Өзін-өзі тану» пәні бойынша орта cынып оқушыларының патриоттық құндылықтарын қалыптаcтыр құрылымын қарастыруды қажет етеді. «Мәңгілік Ел» идеясы негізінде оқушылардың патриоттық құндылықтарын қалыптастыру үдерісін теориялық және практикалық негіздеу, тәжipибелiк-педагогикалық жұмыс баpысында ұсынылатын әдiстеpдiң тиiмдiлiгiн анықтау өзекті болып отыр. Авторлар осы негізде «Мәңгілік Ел» идеясы негізінде оқушылардың патриоттық құндылықтарын қалыптастырудың үдерістік моделін құрастырған.