Білім берудегі инновациялар: гибридті оқытудың және цифрлық технологиялардың педагогикалық әлеуеті

Авторлар

  • Маханова Кудайбергеновна Ө. Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті Автор https://orcid.org/0000-0002-0017-0232

DOI:

https://doi.org/10.47751/

Кілт сөздер:

гибридті оқыту, цифрлық технологиялар, білім беру ортасы, заманауи білім беру, интерактивті оқыту әдістері.

Аңдатпа

Андатпа. Гибридті оқыту дәстүрлі бетпе-бет оқытуды цифрлық технологиялармен ықпалдастыра отырып, педагогикалық талаптардың қарқынды өзгеруіне бейімделіп жатқан білім беру ұйымдары үшін заманауи білім берудің негізгі үлгілерінің біріне айналды. Бұл теориялық зерттеу гибридті оқытудың тұжырымдамалық негіздерін, қағидаттарын және практикалық қырларын талдай отырып, оның студенттердің оқу үдерісіне белсенді қатысуын арттыруға, дербестендірілген оқу жолдарын қолдауға және білім алушылардың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыруға мүмкіндік беретін әлеуетін айқындайды. Сыныптағы өзара іс-қимылды онлайн құралдармен үйлестіре отырып, гибридті оқыту икемділікті, қолжетімділікті және белсенді, бірлескен оқу мүмкіндіктерін кеңейтеді. Зерттеуде «Қауымдастық арқылы ізденіс» (Community of Inquiry) моделі секілді теориялық тұжырымдамалар қарастырылып, тиімді гибридті орталарды қалыптастыруда әлеуметтік, танымдық және оқытушылық қатысудың рөлі атап өтіледі. 

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-11-01

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Білім берудегі инновациялар: гибридті оқытудың және цифрлық технологиялардың педагогикалық әлеуеті. (2025). ILIM, 45(3), 97-110. https://doi.org/10.47751/